تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
1

مراکز خدمات دیجیتال دیجی سان برای تسهیل سازی وتجربه متفاوتی مشتریان است

  • کد خبر : 75314
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
اقتصاد کلان : حسین کاشانی با حضور در اتاق خبر مخابرات ایران در تلکام گفت: خدمات ارائه شده از سوی دیجی سان علاوه بر تسهیل سازی ، تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات ، حمید کاشانی مدیرعامل دیجی ساین اظهارداشت : امروزه فناوری و ارتباطات جزو لاینفک زندگی شده است و این نیاز به شدت احساس می شود که باید هم پای فناوری قدم برداشت تا از آن جا نمانیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات نرم افزاری و غیر حضوری به مشتریان در حال حاضر از سوی برخی شرکت ها و استارت آپ ها در کشور در حال انجام است و روز به روز بیشتر می شود، دیجی سان نیز با ارائه کیوسک های پرداخت آنلاین در داروخانه ها و دفاتر پیشخوان و دیگر مراکز خدمات دیجیتال به عنوان یک استارت آپ پا به این عرصه گذاشته و درحال خدمتگزاری است.

مدیرعامل دیجی ساین حضور در نمایشگاه تلکام را فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها و استارت آپ ها دانست و گفت:به نظر می رسد بخش خصوصی از حضور شرکت های دولتی در نمایشگاه می تواند استفاده کند تا علاوه بر رونق کسب و کار،ایده هایشان را نیز عملی کنند و به ارزش آفرینی دست پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=75314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.