تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
1

باحضور مهندس سلطانی/ آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزارشد

  • کد خبر : 61698
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
اقتصاد کلان : آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران، به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، امروز چهارشنبه ۲۵مردادماه با حضور همکاران آزاده شاغل و بازنشسته حوزه ستادی شرکت و با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت، دکترمحبی، معاون توسعه سرمایه انسانی، آقای مختاری، رئیس اداره امور ایثارگران و تعدادی از آزادگان گرانقدر شرکت مخابرات ایران به نمایندگی از ۶۷۰ همکار آزاده شرکت حضورداشتند، مهندس سلطانی با اشاره به اینکه دفاع از کیان و سرزمین ایران اسلامی در رشادت تمام جوانان و بزرگان حاضر در دفاع مقدس نمود یافت، افزود: آزادگان به عنوان عصاره تمام سختی های دنیوی برای رزمندگان حقیقتا مقام شامخی دارند.

وی افزود: :حفظ مسیر انقلاب اسلامی و سرزمین ایران مربوط به دوره خاصی نبوده و امروزه بیشتر از پیش ضرورت دارد که همه پای انقلاب بایستیم و تلاش کنیم با مسئولیت هائی که برعهده داریم کارآمدی نظام را به مردم اثبات نماییم .

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن ، تشریح هدف انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی سرسختانه برمواضع اصولی را از وظایف تک تک افراد در جهت تبیین دانست.

وی رسالت ایثارگران ، رزمندگان و آزادگان را در زمان حاضر که دوره جنگ های اقتصادی و ترکیبی ست، تبیین از خودگذشتگی و رشادت در بین نسل جدید عنوان کرد و گفت : زنده نگه داشتن تفکر ایثارگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس سلطانی با اشاره به تقارن این ایام با ماه محرم و حماسه کربلا اظهارداشت: رزمندگان اسلام نیز با الگوگیری از واقعه کربلا و سالار شهیدان امام حسین (ع) به جبهه رفتند.

وی با بیان اینکه نقش آزادگان و خانواده های آنها همانند شهادت،ارزشمند است، اظهار داشت؛ اینگونه مراسم؛ سپاسگزاری و یادآوری یک ارزش اسلامی و فرهنگی است که شرکت مخابرات با توجه به بدنه ارزشی و تعداد قابل توجه همکاران حاضر در دفاع مقدس از سازمان های پیشرو در این بخش و تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل حاضر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و امام شهدا و فداکاری جانبازان و مقاومت آزادگان سرافراز است گفت: وظیفه همه ماست که از عزیزانی که سالها در غربت اسارت، نه تنها از آرمان های امام راحل و انقلاب دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود با تحمل اسارت از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند، تجلیل و قدردانی نماییم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات ایران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=61698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.