تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
1

گل‌گهر در پیوند صنعت و دانشگاه اتفاقات خوبی رقم زده‌است

  • کد خبر : 52724
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
گل‌گهر در پیوند صنعت و دانشگاه اتفاقات خوبی رقم زده‌است
اقتصاد کلان : دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جریان برگزاری رویداد ملی عصر امید و بازدید از غرفه شرکت گل‌گهر در این نمایشگاه در سیرجان گفت: مدیرعامل گل‌گهر با نگاهی ویژه، سبب‌ساز پیوند صنعت و دانشگاه شده‌اند و این مهم باعث شده تا مجموعه گل‌گهر با ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه، اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم بزند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جریان برگزاری رویداد ملی عصر امید و بازدید از غرفه شرکت گل‌گهر در این نمایشگاه در سیرجان گفت: مدیرعامل گل‌گهر با نگاهی ویژه، سبب‌ساز پیوند صنعت و دانشگاه شده‌اند و این مهم باعث شده تا مجموعه گل‌گهر با ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه، اتفاقات بزرگی در این حوزه رقم بزند.

وی افزود: گل گهر در تحقق رسالت اجتماعی خود در شهرستان سیرجان و استان فوق العاده عمل کرده و با انسجام و ایجاد همدلی به این نقطه رسیده است.

گفتنی است در آئین افتتاح این رویداد ملی به خاطر همکاری و تعامل سازنده با دانشگاه آزاد اسلامی، با اهدای لوح تقدیر از شرکت گل‌گهر تجلیل شد.

همچنین غرفه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید که از امروز تا ۱۱ خردادماه با حضور شرکت های دانش بنیان کشور و شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان و استان در محل پردیس دانشگاه ازاد اسلامی سیرجان دایر است، هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=52724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.