تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد

  • کد خبر : 52710
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد
اقتصاد کلان : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی علیرضا ارغائی را به سمت مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مجتمع، بر افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر و اولویت بخشی به طرحهای توسعه ای تأکید کرد.

در ادامه این نشست، با تقدیر از عباس بیابانی مدیرعامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین، علیرضا ارغائی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه بزرگ صنعتی معرفی شد و عباس بیابانی در هیأت مدیره این مجتمع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علیرضا ارغایی پیش از این انتصاب، مدیر صنایع پیشرفته و فناوری های نو ایدرو بوده و دانش آموخته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است و سوابق اجرایی دیگری چون مجری طرح بازسازی و نوسازی صنایع عراق و سوریه، مدیرعاملی شرکت گسترش صنایع بلوچ، مجری بازسازی کارخانه قند ذزفول، رئیس هیأت مدیرکت شرکت دریا دانش فناور پارس و … را در کارنامه خود دارد.

همچنین پس از پایان جلسه دکتر علی نبوی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایدرو، دکتر مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو، مهندس اوجاقی مدیر بهره برداری ایدرو و هیأت همراه با همراهی مهندس ارغایی مدیرعامل جدید این مجموعه، از بخشهای مختلف شرکت بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی را بررسی کردند.

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکتهای تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=52710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.