تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

تقدیر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 52624
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
تقدیر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو
اقتصاد کلان : سردار علی ذوالقدری ، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از دکترنیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو برای ارائه خدمات ارزنده‌ و صادقانه به زائران کربلا در اربعین1401 ، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ این شرکت در راستای ایجاد آرامش خاطر برای زائرین کربلا در اربعین ۱۴۰۱ ، خدمات ارزنده و شایسته‌ای چون پوشش‌های بیمه‌ای زائرین ، برپایی موکب اربعین در فرودگاه امام خمینی(ترمینال سلام )و …. را ارائه کرد که مورد توجه رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیری از این جریان ارزشی قدردانی نمود. در متن این تقدیرنامه آمده است؛برادر ارجمند جناب دکتر نیمانوراللهی

مدیرعامل محترم بیمه تجارت‌نو

سلام علیکم ؛

بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریفه (مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ ) بدینوسیله اقدامات و کوشش‌های شایسته جنابعالی را با تقدیم این لوح ارج نهاده و به پاس خدمات صادقانه و تلاش صمیمانه در عرصه ارائه خدمات به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین سال ۱۴۰۱ تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با تلاش روز افزون در تقویت و تداوم این مسیر الهی که فلسفه قیام و شهادت سید الشهدا نیز می‌باشد رضایت خداوند متعال، حضرت ولی عصر(عج) و توفیق اجرای کامل منویات مقام‌معظم‌رهبری‌(مد‌ظله‌العالی) را به دست آوریم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=52624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.