تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط عمومی مترو تهران است

  • کد خبر : 52559
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط عمومی مترو تهران است
اقتصاد کلان : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: روابط‌عمومی استراتژی و چارچوب فکری یک سازمان را اشاعه می‌دهد.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی در دیدار با کارکنان مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک هفته روابط‌عمومی و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: گستره و حساسیت امور در شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به‌گونه‌ای است که اقدامات سریع و گاها آنی را می‌طلبد و این موضوع و استرس ناشی از آن که ماهیت این شرکت است در حوزه کار روابط‌عمومی نیز دیده می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من و با توجه به حجم کاری که انجام می‌شود، روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران بهترین روابط‌عمومی در کل مجموعه شهرداری است چرا که کارکردن در این بخش با توجه به دربرگیری بالایی که رویدادهای آن به سبب مسافران میلیونی دارد، از حساسیت بیشتری برخوردار است.
درستی با تأکید بر اینکه صداقت اولین اصل در مترو تهران است افزود: ما در هنگام بروز سوانح و مشکلات هیچگاه خلاف آن چیزی که رخ‌داده را بیان نمی‌کنیم و با پذیرش مشکلات، خود را موظف به ارائه خدمات مناسب به شهروندان می‌دانیم. در برخورد با رسانه‌ها نیز تأکید بر این است که با روی باز با تمام رسانه‌ها در ارتباط باشیم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه به لزوم خلاقیت در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم روابط‌عمومی استراتژی و چارچوب فکری سازمان را اشاعه می‌دهد و به نظرم نگاه خلاقانه به موضوعات یک ضرورت است که باید از سوی همکاران در روابط‌عمومی در نظر گرفته شود. امروز روابط‌عمومی در مترو از یک مرکز مخابره خبر عبور کرده و با توجه به نیروهای جوان در این مجموعه انگیزه زیادی برای انجام امور محوله وجود دارد.
وی در پایان در خصوص اهمیت ثبت وقایع و تاریخ شفاهی در مترو تهران گفت: مترو تهران یکی از نمادهای توسعه و پیشرفت در پایتخت کشورمان است و قطعاً باید این فداکاری و زحماتی که نسل‌های گذشته برای ساخت و بهره‌برداری از این مجموعه کشیده‌اند به طور مدون ثبت شود که مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل در این زمینه قدم‌هایی را برداشته است و باید بخش ویژه‌ای برای این کار در نظر بگیریم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=52559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.