تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

تمایل روس ها برای سفر به ایران

  • کد خبر : 46756
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
تمایل روس ها برای سفر به ایران
اقتصاد کلان: معاون گردشگری کشور: گردشگران روسیه تمایل زیادی برای سفر به ایران از خود نشان می دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد نمایشگاه، علی اصغر شالبافیان روز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، همزمان با سومین و آخرین روز برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی سفر و هتلداری مسکو، از انتخاب پاویون ایران به عنوان برترین غرفه این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: در MITT 2023 مسکو، راهنمایان گردشگری و شرکت های خدمات مسافرتی از استان های مختلف کشور با حضور متفاوت و پررنگ خود، تلاش کردند تا با اجرای بخش های مختلف و ارائه برنامه های متنوع و همچنین عرضه بسته های مسافرتی جذاب، ظرفیت های گردشگری کشورمان را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

او افزود: خوشبختانه بازار گردشگری روسیه بازار جذابی است و گردشگران این کشور تمایل زیادی برای سفر به ایران از خود نشان می دهند. البته نباید فراموش کرد که فعالیت های بازاریابی باید هم مستمر و هم پرقدرت ادامه پیدا کند.

معاون گردشگری کشور درباره برنامه های تخصصی اجرا شده در این نمایشگاه گفت: در فرصت هایی که در مراسم افتتاحیه، نشست های تخصصی با آژانس های بزرگ روسی، اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن هتلداران، خبرنگاران و اصحاب رسانه و موثرین بر این حوزه و دیدار با مقامات صنعت گردشگری روسیه پیش آمد، در خصوص توسعه همکاری ها و تبادل گردشگر و ترغیب گردشگران روسی به سفر به کشورمان گفتگو تبادل نظر شد.

شالبافیان در ادامه اظهار داشت: در کنار این ها، نشست ها و مذاکرات تجاری متعددی با بخش خصوصی و همچنین با حضور وزیر توسعه اقتصادی روسیه که مسئولیت حوزه گردشگری را بر عهده دارد، برگزار شد و فرصت های سرمایه گذاری کشور و نحوه تقویت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

او خاطر نشان کرد، در این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی گردشگری شناخته می شود، نشست های متعددی با مسئولین گردشگری شهرهای مختلف روسیه از جمله مسکو، سن پترزبورگ، چچن و … برگزار و حضور آنها در رود شوها و نمایشگاه های گردشگری کشورمان برنامه ریزی شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=46756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.