تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3

درصد شبانه شهردار منطقه ۴ از معابر شمال شرق پایتخت

  • کد خبر : 46449
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
درصد شبانه شهردار منطقه ۴ از معابر شمال شرق پایتخت
اقتصاد کلان : در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ شهردار منطقه ۴ طی بازدید شبانه از سطح منطقه اوضاع شهر را از نزدیک رصد کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده، گفت: اجرای سنت‌های اصیل ایرانی همواره برای مردم ما خوشایند و دلنشین بوده است، اما احتیاط و مراقبت در هر شرایطی حکم عقل و درایت است از این رو اقدامات پیشگیرانه برای حوادث احتمالی چهارشنبه سوری از ضروریات مدیریت شهری این منطقه به شمار می‌رود.

او افزود: به منظور افزایش ایمنی ساختمان های مسکونی، اماکن تجاری، بوستان‌ها و ایمنی تردد شهروندان در معابر و فضاهای تفریحی با همکاری عوامل نواحی ۹گانه، نیروی انتظامی و نظامی، مراکز درمانی، بیمارستان ها و اورژانس تمهیدات ضروری انجام گرفت تا در سه شنبه آخر سال سانحه و اتفاق بدی رخ ندهد.

کمالی زاده افزود: در این شب به همراه مدیران شهری منطقه ۴ از معابر و میادینی که احتمال بیشتر خطر و سانحه در آنها می رفت، بازدید به عمل آمد و در صورت نیاز دستورات لازم صادر شد.

شهردار منطقه ۴ با حضور در ستاد مدیریت بحران و رصد دوربین های نظارتی و ترافیکی این منطقه خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این شب مدیریت شهری این منطقه شاهد اتفاق جدی و ناگواری نبود و توانست با اقدامات پیشگیرانه خود لحظات خاطره انگیزی را برای شهروندان مهیا کند.

او افزود: از جمله اقداماتی که از هفته ها قبل از سه شنبه آخر سال آغاز شده بود می توان به اکران بنرهای اطلاع رسانی، جلسات پی در پی مدیران و مسوولان خانه های دوام، آموزش های مجازی در کانال ها، آموزش های حضوری در مدارس و مراکز آموزشی، تهیه و انتشار موشن و کلیپ های هشداردهنده و …. اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ در پایان ضمن تشکر از شهروندان این منطقه گفت: از همشهریان فکور و فهمیم تشکر می کنیم که با مراقبت ها و اقدامات به جای خود این شب را برای همگان شبی دلپذیر و خاطره انگیز ساختند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=46449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.