تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

کسب گواهی استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی توسط شرکت بهره برداری مترو

  • کد خبر : 40981
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
اقتصاد کلان : گواهینامه استاندارد “سیستم مدیریت زیست‌محیطی” به دلیل اهتمام شرکت بهره‌برداری متروي تهران در رعایت شاخص‌های زیست محیطی و ماهیت سبز مترو به این شرکت اختصاص یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با بیان اینکه این استاندارد باهدف کنترل اثرات ناشی از فعالیت سازمان‌ها بر محیط زیست بررسی و اعطا می‌شود افزود: گواهینامه. (استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی)، با توجه با ماهیت سبز و تلاش‌های چندین‌ساله واحد محیط زیست شرکت با شناسایی جنبه‌ها، پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی، مدیریت مصرف منابع، تحت کنترل درآوردن پسماندهای ویژه و دیگر شاخص‌های فعالیت‌های محیط زیستی و بعد از ساعت‌ها فعالیت ممیزی توسط کارشناسان شرکت IGS (تحت لیسانس شرکت کره‌ای IAS) در این شرکت، با تکیه بر دانش نیروهای متخصص داخلی و بدون بهره از مشاوران خارج از شرکت که در استقرار سیستم‌های مدیریتی مرسوم و معمول است به این شرکت اعطا شده است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه گفت: ما در شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با استقرار این سیستم، تمامی فعالیت‌های مؤثر خود را مورد کنترل و پایش قرار می‌دهیم تا فعالیت‌های شرکت کمترین تأثیر سو بر محیط زیست داشته باشد.
وي تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران به عنوان نخستین سازمان ستادی در مجموعه شهرداری تهران موفق به اخذ گواهینامه «سیستم مدیریت زیست محیطی» ISO14001:2015 شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.