تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

مزایده اموال منقول سازمان تملیکی یکشنبه شروع می شود

  • کد خبر : 40788
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
اقتصاد کلان : صاحب حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی با اشاره به شروع هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از فردا ۹ بهمن ماه در ۳۰ استان کشور، اظهارداشت: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

به گزارش از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صاحب حجتی قائم مقام سازمان اموال تملیکی با اشاره به شروع هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از فردا ۹ بهمن ماه در ۳۰ استان کشور، اظهارداشت: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کل کالاهای عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

وی افزود: بیشترین کالاها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان داشت: کالاهای عرضه شده در این مزایده شامل ماشین الات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب بازی است.

براساس این گزارش، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا تاریخ ۱۶ بهمن ماه می تواند از کالاهای مورد نظر بازدید و پیشنهادهای خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرTAMLIKI.IR مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.