تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

افزایش ۷۳ درصدی فروش نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 40690
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
اقتصاد کلان : مدیر مجتمع کک سازی زرند از افزایش ۷۳ درصدی فروش این مجتمع در بازه زمانی ۹ ماهه از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، حامد مسعودپور مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند عنوان کرد: در ۹ ماهه ۱۴۰۱ تولید مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند به ۱۰۱ هزار تن رسید که بیشترین میزان تولید در فروردین ماه با حجم تولید ۱۹ هزار و ۱۵۶ تن به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال میزان تولید به شکل قابل توجهی نسبت به سه ماهه نخست ۱۴۰۰ افزایشی بود و در مجموع موفق به تولید ۱۰۱ هزار و ۳۵۶ تن کک شدیم.

مسعودپور با بیان اینکه تمام محصول تولیدی در بورس کالا عرضه می‌شود، توضیح داد: مبحث فروش در بورس کالا مربوط به آن بخشی است که به عنوان حق السهم در اختیار مجتمع قرار می‌گیرد و محصولی که در اختیار راهبر قرار دارد به مصرف فولادسازی داخلی می‌رسد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک سال گذشته و با اقبال جهانی نسبت به فروش زغال‌سنگ و کک قیمت جهانی افزایش یافته، از این لحاظ افزایش قیمت در داخل کشور نیز تاثیرگذار بود و مجتمع کک سازی زرند هم با توجه به این افزایش قیمت‌ها افزایش درآمد ریالی طی ۹ ماهه سال جاری داشته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40690

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.