تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اطلاعیه ها

داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی فعالیت ششمین نمایشگاه توانمند‌ی های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) پایان یافت پیشتازی ال‌جی خاورمیانه و آفریقا با نوآوری در مجموعه محصولات جدید سرگرمی خانگی دیدار حجت الاسلام والمسلیمن یاسینی رئیس شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در جمع اعضاء محترم هیات مدیره ، مدیران و کارکنان ستادی صندوق قر ض الحسنه شاهد تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند

5

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان لرستان

  • کد خبر : 40563
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
اقتصاد کلان : ابوالفضل آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت از سرپرستی استان لرستان بازدید و مدیر جدید سرپرستی را معرفی نمود.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت طی مراسم تکریم و معارفه ای که با حضور معاونین فنی و برنامه ریزی و نوآوری و مدیران بازرسی، سرمایه انسانی و پشتیبانی و امور نمایندگان برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حمیدرضا عزیزی گنجی مدیر سابق سرپرستی لرستان و اشاره به شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر» بیان نمود از جناب آقای حامد یاوریان که سابقه سرپرستی استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارند انتظار داریم توجه ویژه ای به خدمتگزاری مناسب به گروه های جامعه و تلاش و انسجام در ارائه خدمات به عنوان عوامل تأثیرگذار در دستیابی به اهداف متعالی شرکت داشته باشند

ابوالفضل آقادادی در نشست هایی با حضور کارکنان سرپرستی، نمایندگان و برخی از ذی نفعان بیمه کوثر در جریان عملکرد و چالش های استان قرار گرفت.

وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی های حرفه ای را برای سرمایه های انسانی شرکت اعم از کارکنان و نمایندگان را مهم دانست و افزود: این ویژگی های حرفه ای می تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.

مدیرعامل شرکت ضمن برشمردن طرح های فناورانه ای که بیمه کوثر در سال ۱۴۰۱ و در سامانه «بیمه کوثر من» ارائه داده است بالاخص موضوع اعلام و پرداخت آنلاین خسارت بار دیگر بر ارائه خدمات با سرعت و دقت بالا به منظور جلب رضایت مشتریان، بیمه گذاران و ذی نفعان تاکید نمود.

وی در پایان تصریح کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما کرده و وظیفه ماست که بی هیچ منتی و در نهایت تکریم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهیم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی پیام آور آرامش و امنیت برای هم وطنان باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.