تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

طرح خرسندسازی فرصتی برای کسب رضایت پرسنل ساعی

  • کد خبر : 40611
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۴ تهران از رضایت همکاران شهرداری این منطقه در طرح خرسندسازی خبر داد و گفت: طرح جدید خرسندساز فرصتی برای کسب رضایت پرسنل زحمتکش شهرداری ها بوده که مدیریت شهری را به طور ویژه در رسیدن به این هدف کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این باره گفت: خدمت و رسیدگی به دغدغه های زندگی کارکنان و پرسنل یکی از مسائل مهمی است که مدیریت شهری همواره در نظر دارد چرا که چنانچه دغدغه زندگی فردی مرتفع شود با فراغ بال و سینه ای گشاده در خدمت خلق خدا تلاش مضاعف خواهد کرد.

او ادامه داد: از این رو طرح خرسندساز را فرصتی مغتنم شمرده تا برای عزیزان همکار در توان بضاعت مدیریت شهری خدمت رسانی کنیم.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: محورهای این بسته در بستر موضوعات انگیزشی، ارتقا رضایت، خوشحالی و حال خوب کارکنان در این منطقه در حال اجراست و در این مرحله سه محور تسهیلات بانکی، زوار و گشت و گذار اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۴ افزود: در بند تسهیلات بانکی ۵۰ میلیون تومانی با سود ۸ درصد و مدت ۲۴ ماهه تا کنون ۲۰۹ نفر از کارکنان شهرداری منطقه ۴ از این تسهیلات بهره مند شده اند.

او ادامه داد: در اولویت اول تا هشتم ۱۶۲ خانوار از همکاران در طرح گشت و گذار برخوردار و ۱۳۵ خانوار به مشهد مقدس اعزام شده اند.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ تمام تلاش خود را برای ارائه خوب و عادلانه این طرح برای همکاران خدوم این منطقه انجام داده و امید داریم که همکاران زحمتکش شهرداری منطقه ۴ از این طرح نهایت رضایت و خشنودی را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.