تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
1

دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است

  • کد خبر : 40419
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
اقتصاد کلان : رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه رویکردسازمان امور مالیاتی در دوره تحولی، تعامل حداکثری و اعتماد به جامعه بزرگ مؤدیان است، گفت: دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است.

تهران – اینتا – رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه رویکردسازمان امور مالیاتی در دوره تحولی، تعامل حداکثری و اعتماد به جامعه بزرگ مؤدیان است، گفت: دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مالیاتی ایران(اینتا)، دکتر داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور روز دوشنبه در مراسم «رسم درستکاری»، آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران، که با حضور «دکتر محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری، «دکتر سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و امور دارایی و جمعی از فعالان اقتصادی کشور در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: دولت برای اینکه بتواند خدمات شایسته ای به مردم ارائه کند، نیازمند تامین مالی پایدار است که مالیات این نقش را به خوبی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در دوره تحول نظام مالیاتی تعامل حداکثری با جامعه مؤدیان است، گفت: معتقدیم نظام مالیاتی شریک فعالیت اقتصادی همه فعالان اقتصادی است که به یمن تلاش آن ها چرخ‌های اقتصاد می‌چرخد.

دکتر منظور تصریح کرد: حسب دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر بر اعتماد به خوداظهاری مؤدیان، این فرایند از سال گذشته در اولویت بوده و امسال افزایش داشته است و دیوار بین مودیان و مالیات در حال فروریختن است.

در این مراسم از فعالین اقتصادی و مودیان مالیاتی خوش حساب تجلیل به عمل آمد و سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب با نام «تراز» رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.