تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3

برگزاری آیین افتتاح مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی منطقه ۴

  • کد خبر : 40166
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
اقتصاد کلان : آیین افتتاح مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی منطقه۴ با حضور احمد احمدی صدر رییس سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ و جمعی از مدیران، مسئولین و شهروندان این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمدی صدر در آئین افتتاح مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی منطقه ۴ گفت: امروز شاهد افتتاح هشتمین مرکز از مراکزی که در حوزه کارآفرینی و اشتغال فعالیت می کند خواهیم بود. این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان ها و کسب و کارهای نو و همچنین ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و معضلات، افتتاح شد.

🔻 رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: پیش بینی اعتباری ما برای امسال دو تا سه مرکز کارآفرینی بود اما تا پایان سال بنا داریم ۲۰ مرکز را افتتاح کنیم.

🔻احمدی صدر اذعان داشت: در گذشته مراکز توسعه و تسهیل کسب و کار و تمرکز بر حوزه دیجیتال و فضای مجازی و فناوری های کنونی خیلی مورد توجه نبوده اما با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری و نیاز کشور و شهروندان به کسب و کار، این احساس نیاز را پاسخ گفتیم و به خصوص در مناطق کم برخوردار که مورد آسیب هست تمرکز خاصی داریم تا برای جوانان این محلات اشتغال ایجاد کنیم.

🔻دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: این مرکز اولین مرکز در حوزه دیجیتال است اما آخرین آن نیست و در سراسر کلانشهر تهران باید این قبیل مراکز کارآفرینی بر پایه فناوری های دانش بنیان اجرایی شدن و در سایر کلانشهر ها هم به عنوان یک الگوی موفق ارایه شود.

🔻احمدی صدر افزود: همه توجه ها این است که این مرکز خلاق و نوآورانه آورده اش چیست و آورده اجتماعی بزرگ هم دارد که کاهش آسیب های اجتماعی و رشد حال خوب در شهروندان است و آن موقع کسب و کار ما موفق است چرا که حال خوب یک خانواده حال خوب شهر را در پی دارد.

🔻 همچنین علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در این نشست گفت: لازم بود تا کسانی که ایده های مناسبی برای کسب و کار دارند و در فضای استارت آپ و دیجیتال می توانند ارایه دهند بستری برای ارائه آنها فراهم شود. در این مرکز ۱۰ رشته استارتاپی را شاهد بهره برداری خواهیم بود که در هر حوزه ۵۰۰ شغل ایجاد خواهد شد تا شاهد افزایش مشاغل و کاهش بیکاری و معضلات آن باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.