تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2

به روز رسانی سیستم اتوماسیون کارگاه آماده سازی مواد آگلومراسیون

  • کد خبر : 40033
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۲۹
اقتصاد کلان : عملیات بازسازی و به روز رسانی سیستم اتوماسیون و مانیتورینگ و روشنایی اتاق فرمان OP-۲ کارگاه آماده سازی مواد اولیه در مدیریت آگلومراسیون با موفقیت اجرا شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.

فرهاد شریعتی سرپرست کارگاه آماده سازی مواد اولیه مدیریت آگلومراسیون با اعلام این خبر به تشریح این اقدام پرداخت و گفت: سیستم مانیتورینگ اتاق فرمان OP-۲ کارگاه آماده سازی مواد اولیه به دلیل عدم تسلط کافی اپراتور و جانمایی غیرمناسب و بعضاً کابل کشی های روی کار، مکرراً با قطعی سیستم مواجه و دارای مشکلات عدیده ای بود که به همین دلیل اصلاح و رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دسترسی بهتر و انجام کنترل دقیق اپراتور به فرآیند ارسال مواد آماده تولید و نظارت بر کلیه مسیرهای بارگیری و تجهیزات کارگاه ضمن حفظ پیشگیری از توقف مسیرهای بارگیری و مراحل ارسال مواد آماده تولید، اقداماتی از قبیل انتقال برق UPS، کابل کشی سلکتور، ایجاد و پیش بینی خطوط ارتباطی تلفن و دیسپاچری، کابل انتقال تصویر HDMI جهت مانیتورهای larg screen و همچنین نصب پریزهای مربوطه این تجهیزات در کمترین زمان ممکن انجام شد و مورد بهره برداری قرارگرفت.
شریعتی خاطرنشان کرد: اضافه کردن splittor بعد از خروجی تصویر KVMهای مربوطه جهت نمایش چند تصویر همزمان بر روی مانیتورهای بزرگ و کوچک از دیگر مزایای این طرح است و امیدواریم با همت و تلاش همکاران این واحد بهره برداری در آینده نزدیک این پروژه در دیگر اتاق فرمان های بخش اجراء شود تا باعث ارتقاء و تحقق مدرنیزاسیون سیستم ها باشیم.
وی تأکید کرد: در طی این مراحل روشنایی سقفی این کارگاه به پنل های روشنایی جدید مجهز و شدت نور آن استاندارد شد.
شایان ذکر است؛ تلاشگران شاخه های اتوماسیون، برق و تکنولوژ مدیریت آگلومراسیون در اجرای این پروژه همکاری و مشارکتی فعال داشتند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.