تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3

بانک سپه بستر لازم برای رشد کشور در حوزه اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند

  • کد خبر : 40028
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
اقتصاد کلان: دکتر آیت اله ابراهیمی گفت: افتتاح کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه تحول راهبردی بانک سپه صورت گرفت.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاح اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور، ضمن خیرمقدم خدمت دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و همه حاضران در مراسم، اظهار داشت: این اتفاق برای بانک سپه بسیار مهم، ضروری و کاربردی است و ایجاد چنین فضاهایی در راستای برنامه تحول راهبردی بانک سپه قرار دارد.

وی تصریح کرد: فضایی که ایجاد شده برای جوانان عزیز ما از هر قشری که هستند برای هم‌افزایی دانش و توانمندی در جهت اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال در کشور است.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه بانک سپه قرار است در آینده به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین بانک دیجیتال کشور، مردم پایه و در تراز انقلاب اسلامی بیش‌ از پیش خدمت‌رسانی کند، گفت: لازمه حضور بانک سپه در تراز انقلاب اسلامی بودن آن، حضور و مشارکت همه‌جانبه بانک سپه در حوزه اقتصاد دیجیتال، اقتصاد دانش‌بنیان، کمک به مردم و کمک به جوانان برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنهاست.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به دلیل ضرورت و اهمیت ورود به این عرصه‌ها شعار امسال را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری کردند، افزود: بر همه‌ کسانی که کاری را می‌توانند انجام دهند واجب و لازم است که در این عرصه قدم بردارند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=40028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.