تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
3

۱۱ هزار متر مربع معبرسازی در یکی از محلات منطقه۲۲

  • کد خبر : 39865
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه بیشترین حجم احداث معبر در شهر تهران مربوط به این منطقه است؛ گفت: آماده سازی چهار معبر تازه تاسیس در محله کوهک در حال انجام است و به زودی این معابر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: حجم بالای ساخت مسکن از سوی انبوه سازان خصوصی و تعاونی موجب شده تا بافت شهری جدید در محلات این منطقه غربی شکل گیرد، به همین منظور معابر تازه تاسیس این منطقه نسبت به سایر مناطق شهر تهران بیشتر است.

🔹وی افزود: در حال حاضر تنها در یک محله چهار معبر به مساحت یازده هزار و ۲۵۰ متر مربع در حال احداث است.
🔹حاجوی ادامه داد: این معابر شامل شباهنگ در مساحت یک هزار و ۸۷۰ متر مربع، فرعی نسیم ۸ در مساحت یک هزار و ۳۲۰ متر مربع، گلایول در مساحت پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع و فرعی نسیم سه به مساحت دو هزار و ۷۶۰ متر مربع است.
🔹شهردار منطقه تصریح کرد: عملیات خاکبرداری، جدول گذاری، زیر سازی دو معبر شباهنگ و فرعی نسیم ۸ به اتمام رسیده و تنها عملیات پخش آسفالت باقیمانده است که در صورت فراهم شدن شرایط جوی این عملیات به اجرا در می آید؛ همچنین خاکبرداری و جدول گذاری دو معبر گلایول و فرعی نسیم سه به اتمام رسیده و در حال حاضر عملیات زیر سازی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=39865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.