تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

در اولین تجربه نگاری مناطق ۲۲ گانه، معاونتها، سازمانها و شرکت های وابسطه به شهرداری تهران تقدیر شد

  • کد خبر : 39861
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
اقتصاد کلان : در مراسم دورهمی مدیران روابط عمومی شهرداری تهران،روابط عمومی منطقه ٢٠ با ارائه برنامه پیشنهادی و دستورالعمل نوع ارسال و پوشش خبری بعنوان طرح برگزیده تجربه نگاری معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ احمد محمدپور رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ گفت: در اولین نشست دورهمی سال ۱۴۰۱ مدیران روابط عمومی که با حضور عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و معاونان و روسای این مرکز، مدیران روابط عمومی مناطق، حوزه ها، سازمان‌ها و شرکت های شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۲۲ برگزار شد، روابط عمومی منطقه ۲۰، رتبه برتر تجربه نگاری را کسب کرد.

🔺احمد محمد پور افزود: برنامه پیشنهادی و دستورالعمل نوع ارسال و پوشش خبری از سوی شهرداری نواحی و حوزه معاونت های منطقه ٢٠ که به همت اداره روابط عمومی این منطقه تهیه شده بود در این تجربه نگاری مورد تقدیر قرار گرفت.

🔺وی گفت این دستور العمل بر اساس اهداف و چشم اندازها و سیاست ها . کارکردهای مدیریت شهری جدید شهرداری تهران از کتابچه ١٠٠ روز خدمت شهرداری تهران برگرفته شده است و در صفحات بعدی شیوه خبرنویسی و تولید محتوا و ارسال و انتشار خبرها و راههای ارتباطی با کانالها و شبکه های اجتماعی به زبان ساده و شفاف و جامع و اصولی برای رابطین خبری نواحی و معاونت ها تهیه شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=39861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.