به گزارش روابطعمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علیعسکری بود؛نشستی که در آن، مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومیها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندیهای بینظیر ایران اسلامی در حوزههای مختلف به ویژه “صنعت ارزش آفرین پتروشیمی” سخن گفت.
🔷*نمایش تلاش جهادی با روابط عمومی پویا و خلاق *
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاشها و خدمات واحدهای روابط عمومی هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاشهای جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومیها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابتها و پیکارهای رسانهای باقی بمانند.
دكتر علي عسكري گفت: یک روابطعمومی كارآمد، بايد با نگاه عالمانه و ظریف، خالق يك فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد.
وي افزود: روابط عمومی یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیتها و دستاوردها باشد.
مديرعامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس با اشاره به برنامهها و تلاشهای مغرضانه رسانههای معاند با هدف ناامید کردن مردم گفت: این هنر روابط عمومی است که با انتشار گسترده موفقیتها و تلاشهای خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین گفت:برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.
🔷ضرورت تعامل راهبردي و دوسويه با رسانه هاي متعهد و حرفه اي، جريان سازي خبري و استفاده از ظرفيت هاي غني فرهنگي اقوام
در اين نشست، دكـتر عظيــمي مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس گفت: تعامل دوسویه با رسانههای متعهد و حرفهای، رصد و پایش اثربخشي اقدامات فرهنگی و رویداد ها از جمله جشنواره ها و نمایشگاه ها، جریان سازی خبری، تبدیل شدن روابط عمومی ها به مرجع رسانهای و تولید آثار موسیقی و تولیدی فاخر و ماندگار از مهمترین سیاست ها و اولويت هاي راهبردی دوره جدید فعالیت اين مدیریت است.
وي با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی به عنوان یک “التزام اخلاقی و اجتماعی” برای هلدینگ خلیج فارس گفت:محور فعالیتهای این حوزه، پاسخ به نیازهای جامعه محلي و رضایتمندی آنهاست و می طلبد واحدهای روابط عمومی با گسترش ارتباطات و رفتن به دل مردم،به نيازها و دغدغه هايشان، پاسخي در خور شأن بدهند.
وي افزود: واحدهاي روابط عمومي شركت هاي تابعه بايد در برگزاري همه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها و توليد محصولات رسانه اي از جمله کلیپ ها و تیزرها، توجه ويژه اي به “استعدادهاي محلي” و “ظرفيت هاي غني اقوام مختلف” داشته باشند.
مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس افزود: واحدهاي روابط عمومی، محور جریان سازی فرهنگی و پیشران اقدامات فرهنگی ماندگار هستند و رعایت ضوابط فرم و محتوا برای اثربخشی اقدامات این واحدها ضروری است.
دكترعظيمي با اشاره به افتتاح چندین طرح مهم و همایش و نمایشگاه در آینده نزدیک گفت: مستندسازی و طراحی پیوست رسانهای برای این طرحها باید در اولويت قرار گیرد.
🔷در نشست یکروزه هم انديشي رؤسای روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان درباره مهمترین سیاست ها ، راهبردها و اقدامات حرفه ای در حوزه های برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی به ویژه پررنگ بودن نقش اقشار مختلف مردم در پیکارهای رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.