تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
0

سرپرستی استان آذربايجان‌ شرقي میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

  • کد خبر : 34587
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۵۰
اقتصاد کلان : ابوالفضل آقادادی به همراه جمعي از معاونان و مديران بيمه كوثر در ادامه بازدیدهای میدانی، این بار با سفر به استان آذربايجان‌ شرقي از نزدیک با كارشناسان، اعضاي شبكه فروش و برخی از ذی‌نفعان بیمه کوثر در این استان دیدار کردند.

به گزارش روابط‌عمومي بيمه كوثر، مديرعامل، معاونان بازاريابي، برنامه‌ریزی و نوآوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسي درخصوص وضعيت برنامه‌ها و شاخص‌های عملکردی سرپرستي در بخش‌های مختلف و نيز آگاهي از مشكلات استان با كارشناسان و نمايندگان گفت‌وگو كردند. در نشست‌هاي برگزار شده، راهكارهاي لازم براي دستيابي به برنامه‌ها و موفقیت در کسب بیشتر سهم از بازار و ارائه خدمات مناسب و به موقع به عموم جامعه و به‌ويژه مشتريان بررسی شد.

ابوالفضل آقادادي با تاكيد بر راهبرد هسته دانا و شكبه توانا تصريح كرد: با ایجاد کمیته‌های تخصصی، تفویض اختیارات مناسب، افزایش نظارت بر واحدهای اجرایی و ارائه خدمات غیرحضوری، فرهنگ خدمت‌رساني به ذي‌نفعان در سایه تكريم آنان در بيمه كوثر دنبال می‌شود.

وي خدمتگزاري به همه اقشار جامعه را همسو با شعار شركت «كوثر، خير كثير» دانست و خاطرنشان كرد: افزايش آگاهي مردم براي استفاده از پوشش‌هاي بيمه‌اي با بهره‌مندي از فن‌اوري‌هاي نوين و ارائه مشاوره‌هاي تخصصي نمايندگان و همچنين تسريع در روند پرداخت خسارت به زيان‌ديدگان موجب جلب اعتماد مردم و كاهش دغدغه آنان در شرايط بحراني مي‌شود.

مدیرعامل بیمه کوثر ضمن ارائه عملکرد شرکت در سال قبل و میزان سود خوب شرکت در شش ماهه امسال، شبکه فروش را به تلاش بیشتر برای جذب بازارهای با ریسک مناسب در رشته‌های مختلف طبق شرایط محیطی فراخواند و خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی نمایندگان استان از طریق تبادل تجربه و دانش در بین خود نمایندگان استان‌ها در موضوعات مختلف می‌تواند کمک شایانی به افزایش سهم بیمه کوثر از بازار بزرگ استان آذربایجان‌شرقی کند.

ابوالفضل آقادادي در پايان اظهار كرد: اميد است با تلاش، همكاري و تقويت روحيه انجام كارهاي تيمي در ميان اعضاي خانواده بيمه كوثر دستيابي به دو هدف اصلي شركت، افزايش رضايت مشتريان و سودآوري، هموار شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=34587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.