تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
3

تیم اپال پارسیان، پدیده بلامنازع دهمین دوره مسابقات والیبال ایمیدرو

  • کد خبر : 31756
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

اقتصاد کلان :دهمین دوره مسابقات والیبال ایمیدرو با حضور تیم های ورزشی شرکت های بزرگ فولادی و همچنین تیم والیبال شرکت اپال پارسیان سنگان، در محل سالن ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است. به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی از محل برگزاری این مسابقات، تاکنون تیم والیبال اپال پارسیان با به نمایش […]

اقتصاد کلان :دهمین دوره مسابقات والیبال ایمیدرو با حضور تیم های ورزشی شرکت های بزرگ فولادی و همچنین تیم والیبال شرکت اپال پارسیان سنگان، در محل سالن ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش واحد اطلاع رسانی روابط عمومی از محل برگزاری این مسابقات، تاکنون تیم والیبال اپال پارسیان با به نمایش گذاشتن بازی های جذاب و خیره کننده با سه برد شیرین و پیاپی در مرحله گروهی مقتدرانه به عنوان صدر نشین گروه چهارم مسابقات به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده و در این مرحله با تیم های صاحب نام و عنوان داری همچون تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد داشت.

شایان ذکر است بازیکنان پر تلاش تیم والیبال اپال پارسیان به عنوان پدیده این دوره از مسابقات، در آخرین بازی مرحله گروهی دست به کار بزرگی زده و در یک بازی نزدیک و نفس گیر تیم گل گهر سیرجان قهرمان دوره قبل مسابقات را شکست دادند.

تیم والیبال اپال پارسیان در گروه چهار این دوره از مسابقات با تیم های گل گهر سیرجان (قهرمان دوره قبل)، فولاد میانه و شرکت مس ایران هم گروه می باشد.

تیم اپال پارسیان در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی روز سه شنبه از ساعت ۱۲ به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=31756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.