تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

تسهیلات اشتغال روستایی وعشایری بانک توسعه تعاون از ۳۱ هزار میلیارد ریال عبور کرد

  • کد خبر : 31472
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
اقتصاد کلان : تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل اشتغال پایدار روستایی و عشایری از ۳۱ هزار میلیارد ریال عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اطلاعات سامانه کارا نشان می‌دهد، در فاز ششم از طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سراسر ایران به ۳۱ هزارمیلیارد و ۵۱ میلیون ریال رسید.

بانک توسعه تعاون به‌عنوان نهاد مالی توسعه‌ای و به‌عنوان بانک عامل در این طرح بزرگ ملی توانسته است به ۲۷ هزار و ۵۲۱ طرح در تمام استان‌های ایران تسهیلات اشتغال پایدار را تخصیص دهد.

استان‌های کرمانشاه با ۴۷۹۸ طرح، سیستان و بلوچستان با ۱۹۶۳، گلستان با ۱۴۶۱، گیلان با ۱۳۵۳ و خراسان رضوی با ۱۲۰۰ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های پرداختی در این طرح ملی قرار دارند.

اطلاعات سامانه کارا نشان می‌دهد، استان کرمانشاه با ۵۹۳۸ اشتغال ایجاد شده در رتبه اول، استان‌های خراسان رضوی با ۴۳۲۲، سیستان و بلوچستان با ۲۸۰۶، فارس با ۲۵۵۷ و هرمزگان با ۲۳۰۶ در رتبه دوم تا پنجم اشتغال‌زایی قرار دارند.

همچنین استان‌های کرمانشاه با پرداخت ۲۳۹۹ میلیارد ریال، سیستان و بلوچستان با ۱۷۳۴، خراسان رضوی با ۱۶۸۰، مازندران با ۱۳۳۶ و گیلان با ۱۲۵۶ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی و عشایری»، بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های اثرگذاری در این موضوع انجام داده است.

بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را بر عهده دارد. این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=31472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.