تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران : شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت بهترین راه کسب موفقیت

  • کد خبر : 30941
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
اقتصاد کلان: قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان رضوی ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب در جلساتی جداگانه ، با فعالان اقتصادی و همکاران این اداره امور شعب دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی با حضور قائم مقام مدیرعامل ، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ، رئیس اداره امورشعب استان، روسای شعب ممتاز و حوزه های این اداره امور شعب برگزار شد.

در این جلسه ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیر عامل ، ضمن بیان نکاتی در خصوص بهبود تراز نقدینگی بانک ، آسیب شناسی را مهم ترین راه حل دانست و افزود: شناسایی نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت بهترین راه برای برون رفت از شرایط فعلی است.

محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور نیز ضمن تقدیر از تلاش های همکاران ، جذب منابع در راستای بهبود تراز نقدینگی بانک را وظیفه اصلی همکاران در شرایط فعلی دانست و گفت: به منظور رسیدن به این هدف مهم ، همکاران باید با تلاش و همت مضاعف در راه کسب رتبه اول سرانه منابع بین شبکه بانکی حرکت نمایند .

در ادامه، حمید صفای نیکو به ارائه گزارش مختصری از عملکرد استان پرداخت و گفت: همکاران این اداره امور شعب با تلاش و همت مضاعف در راستای رسیدن به اهداف بانک قدم برمی دارند و امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم .در پایان این جلسه پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد و همکاران نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کردند..

شایان ذکر است همزمان با حضور مدیران ارشد بانک در شهر مقدس مشهد ، قائم مقام مدیر عامل ، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور و رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از شعب ممتاز مشهد ، شهید هاشمی نژاد ، بانک کارگشایی مشهد ، خزانه اداره امور شعب و مرکز آموزشی و رفاهی ششصد دستگاه مشهد بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=30941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.