تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2

اولین گام بیمه‌گری هوشمند توسط بیمه دانا با راه‌اندازی اپلیكیشن داناپ

  • کد خبر : 31044
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
اقتصاد کلان : مدیرعامل بیمه دانا ضمن تأکید بر ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌های بیمه‌ای، از برداشتن اولین گام بیمه‌گری هوشمند طی آینده‌ نزدیک در این شرکت، از طریق راه‌اندازی اپلیکیشن داناپ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در استان همدان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع) با ارائه رویکردی تحلیلی و کارشناسانه به مرور وضعیت عملکرد گذشته و بررسی شرایط کنونی شرکت بیمه دانا پرداخت و اظهار داشت: مدیر موفق در عصر جدید، مدیری است که اختیارات خود را به دیگران تفویض و موضوع تقسیم کار را به بهترین نحو ممکن پیاده‌سازی و اجرا کند.

مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، ضمن تأکید بر ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌های بیمه‌ای، از برداشتن اولین گام بیمه‌گری هوشمند از طریق راه‌اندازی اپلیکیشن داناپ در این شرکت طی آینده‌ نزدیک خبر داد و از مدل بیمه‌گری هوشمند به عنوان جدیدترین و مدرن‌ترین چارچوب مرسوم در دنیای امروز یاد کرد و افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ همه فعالیت‌های بیمه‌ای به ویژه پرداخت خسارت‌‌ها در کسری از ثانیه و به صورت هوشمند انجام خواهد شد.

ایشان در سخنان خود بر لزوم به کارگیری و جذب نیروهای جوان، متخصص و توانمند تأکید کرد و گفت: در بحث سیاست‌های مرتبط با سرمایه انسانی نیز، برنامه‌هایی در دستور کار شرکت قرار دارد.

دکتر جعفری در این نشست با اشاره به بحث تقویت سرمایه‌گذاری‌ها به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای پنج‌گانه، عنوان کرد: میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت تا پایان سال از مرز پنج هزار میلیارد تومان خواهد گذشت.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به قرارداد بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، معلمان و فرهنگیان را مهندسان سرمایه انسانی دانست و ضمن تأکید بر لزوم احترام به این قشر، بیان کرد: در دنیا بیشترین احترام و ارزش متعلق به جامعه معلمان و فرهنگیان است، بنابراین خدمت‌رسانی به آنان برای شرکت بیمه دانا هم فرصت و هم موفقیتی ارزشمند به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به قرارداد بیمه دانا و اتحادیه کامیونداران نیز عنوان کرد: بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از کامیونداران کشور تحت پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی این شرکت قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=31044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.