تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

رقابت بانوان منطقه دو در جشنواره غذای سالم

  • کد خبر : 30166
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محسن مجدآبادی، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ گفت: با توجه به تأکید کارشناسان تغذیه به استفاده از غذاهای ارگانیک و سالم، برای ارتقای فرهنگ استفاده از غذای سالم، مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه همزمان با برگزاری دوره های آموزشی جشنواره ای با عنوان «غذای […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محسن مجدآبادی، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ گفت: با توجه به تأکید کارشناسان تغذیه به استفاده از غذاهای ارگانیک و سالم، برای ارتقای فرهنگ استفاده از غذای سالم، مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه همزمان با برگزاری دوره های آموزشی جشنواره ای با عنوان «غذای سالم، زندگی سالم» را برگزار کرد.
وی ترویج فرهنگ تغذیه سالم را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: یکی از پیش شرط های تغذیه سالم استفاده از مواد غذایی ارگانیک است و برهمین اساس شرط شرکت در این جشنواره تهیه غذای ۱۰۰ درصد ارگانیک است.
وی افزود: در این جشنواره ۲۵۰ بانوی منطقه با پخت انواع غذا در بخش های غذای اصلی، پیش غذا و دسر و میان وعده با هم رقابت کردند و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.
مجدآبادی گفت: «همزمان با برپایی جشنواره، کارگاه‌های آموزشی مانند تهیه قارچ کفیر در خانه و شیوه تغذیه سالم توسط کارشناسان به شهروندان آموزش داده شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=30166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.