تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

اولین لیگ دوچرخه سواری کودکان برگزار می شود

  • کد خبر : 30103
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
اقتصاد کلان : شهرداری منطقه2 به منظور ایجاد نشاط و برنامه ریزی برای سلامت کودکان اولین لیگ دوچرخه سواری تعادلی ویژه کودکان را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی،معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه گفت: اولین لیگ دوچرخه سواری تعادلی ویژه کودکان ۳تا۵ ساله روز ۲۰ شهریورماه در پارک ترافیک منطقه برگزار می شود.

وی توانمندسازی کودکان و ایجاد نشاط و برنامه ریزی برای سلامت کودکان را از اهداف این برنامه ورزشی برشمرد و گفت: مسابقه دوچرخه سواری تعادلی با آموزش اصولی دوچرخه سواری برای کودکانی است که نمی‌توانند بدون چرخ کمکدار، رکاب بزنند، برگزار می شود.
کریمی گفت: کودکان در این طرح دوچرخه سواری ایمن را در خیابان های شبیه سازی شده بوستان آموزش ترافیک تجربه می کنند و همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده برای رقابت با کودکان منتخب شهر تهران معرفی می شوند ، افزود: شهروندان گرامی می توانند جهت شرکت در این رویداد دوچرخه سواری و کسب اطلاعات بیشتر عدد ۲ را به شماره واتساپ ۰۹۰۲۷۷۷۷۰۰۱ارسال نمایند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دو در ادامه به برنامه های آموزشی پارک ترافیک اشاره کرد و گفت: عابرین پیاده و کودکان در حوادث ترافیکی از آسیب پذیرترین اقشار هستند و پیشگیری از این امر نیازمند راهبردهای آموزشی بر همین اساس برنامه های آموزش قوانین ترافیکی درقالب بازی در این پارک به کودکان ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=30103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.