تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9

فراخوان دعوت از شهروندان برای پیوستن به پویش خادم منتظر

  • کد خبر : 29814
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
اقتصاد کلان : براساس فراخوان ستاد مردمی خادم منتظر، علاقه‌مندان به خدمت رسانی به زائران در مراسم اربعین تا ۱۲ شهریور ماه فرصت دارند در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار منطقه با اشاره به این فراخوان گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین، مدیریت شهری تهران همچون سال های گذشته بحث خدمت رسانی به زائران را با مشارکت مردم در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ضرورت مردمی کردن مراسم اربعین افزود: درهمین راستا پویش خادم منتظر اجرا می شود که در این پویش مردمی از شهروندان دعوت بعمل می آید تا در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت کنند.
وی افزود: علاقه مندان به مشارکت در این پویش می توانند در حوزه‌های خدمات شهری، خدمات فرهنگی – هنری، خدمات آموزشی، خدمات گفتمانی – تبلیغی و خدمات سلامت و پزشکی به شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین خدمت کنند.
صالحی افزود: خادمان زوار پیاده روی اربعین از ۱۴ شهریور ماه به مدت دو هفته به کشور عراق اعزام و خدمت رسانی خود را به عاشقان حسینی آغاز می‌کنند.
براساس این گزارش، مهلت ثبت نام این فراخوان تا ۱۲ شهریورماه است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به نشانی اینترنتی khadem.tehran.ir مراجعه یا با شماره ۱۳۷ تماس گیرند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=29814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.