تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

سیاه پوش شدن منطقه ۲۲

  • کد خبر : 27542
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، عليرضا علي بخشي در این باره گفت: به رسم هرساله همزمان با آغاز ماه محرم محله‌های قطب گردشگری پایتخت شهر تهران سیاهپوش می‌شوند که امسال نیز این اقدام در معابر اصلی، میدان‌ها، محله‌ها و ساختمان های اداری منطقه انجام شد. معاون خدمات شهري افزود: بمناسبت دهه محرم مرحله اول […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، عليرضا علي بخشي در این باره گفت: به رسم هرساله همزمان با آغاز ماه محرم محله‌های قطب گردشگری پایتخت شهر تهران سیاهپوش می‌شوند که امسال نیز این اقدام در معابر اصلی، میدان‌ها، محله‌ها و ساختمان های اداری منطقه انجام شد.

معاون خدمات شهري افزود: بمناسبت دهه محرم مرحله اول
نصب بنر :٤٠ تخته ، بنر داربستي :١٥ تخته المان عاشورا وفضاسازي يك ست نصب پرچم :٤٠٠تخته تاكنون المان نوري موقت :٦ عدد نصب كتيبه ساختمان ها وميادين:٢٠٠٠ مترطول ريسه : ٢٠٠٠٠ مترطول تاكنون اكران پرچم هاي ٧٠*١٢٠ يا حسين محورهاو بزرگراهها:٤٠٠ تخته تا كنون انجام شده است.
علي بخشي در پایان افزود: با توجه به اهمیت واقعه کربلا و ماه محرم و به منظور ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی امسال با توجه به شرایط ، متفاوت از سال های قبل و با شور و حال خاصی اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=27542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.