تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

میزبانی بوستان بانوان منطقه ۱۹ از برنامه ” زير آسمان روضه”

  • کد خبر : 27443
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
اقتصاد کلان : همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه " زير آسمان روضه" با حضور هيأت هاي مذهبي بانوان در مجموعه بانوان بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ۱۹، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در خصوص اجرای برنامه “زیر آسمان روضه” گفت: همزمان با فرارسيدن ايام عزای حسینی، بوستان بانوان اين منطقه با هدف بستر سازي و ايجاد فضايي مناسب برای مشاركت پر رنگ زنان در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي همچنین ارتقاءبینش دینی و اعتقادی شهروندان ميزبان هيئت هاي مذهبي و روضه های خانگی در اجراي برنامه” زير آسمان روضه” شد.

به گفته این مسئول برنامه زير آسمان روضه از اول ماه محرم الحرام مصادف با ۸ مرداد تا اربعين حسيني مقارن با ۲۶ شهریور با حضور هيئت هاي مذهبي زنان در فضای باز بوستان بانوان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
جعفری بیان کرد: هيئت هاي مذهبي خانگي در صورت تمايل به شركت در برنامه و رزرو فضا می توانند ضمن مراجعه حضوری به بوستان‌ بانوان، اداره امور بانوان منطقه ۱۹ و سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، با دفتر بوستان بانوان به شماره تلفن ۵۵۴۶۰۱۱۶-۵۵۴۶۰۱۰۸ تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=27443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.