تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3

آیین اهتزاز پرچم عزای امام حسین (ع) در پتروشیمی بندرامام برگزار شد

  • کد خبر : 27403
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
اقتصاد کلان : مراسم برافراشته شدن پرچم عزا با نام مبارک «یا حسین شهید(ع)» ، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزادارای سیدالشهدا(ع) در پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

روز شنبه هشتم مردادماه همزمان با یکم محرم و ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) ، مراسم اهتزاز پرچم عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور سپهدار انصاری نیک مدیرعامل و جمعی از مدیران ، روسا ، کارکنان و بسیجیان شرکت برگزار و پرچم عزا با نام مبارک «یا حسین شهید (ع)» در سطح مجتمع پتروشیمی بندرامام به اهتزار درآمد.

در این مراسم انصاری نیک ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری محرم ، اظهار داشت: یکی از درس های عاشورا ، درس ایثار و از خودگذشتگی است که همواره منشاء فرهنگ و قدرت بوده به طوری که وقتی کسی آماده ایثار و از خودگذشتگی باشد دیگر هیچ قدرتی جلودارش نیست و هیچ تعرض و ظلمی را قبول نمی کند.

صنعت

وی افزود: درک درس ایثار نیاز به آمادگی زمینه ای و‌ روحیه ای در انسان دارد و ما در انقلاب اسلامی شاهد حوادث و اتفاقات بزرگی بر پایه ایثار بودیم که توسط شهدای گرانقدر که همگی آموختگان و پیروان مکتب اباعبدلله الحسین (ع) و عاشورا بودند ، به وقوع پیوست.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان بیان کرد: علاوه بر ایثار ، نهضت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا درس‌های آزادگی ، رضایت پروردگار متعال ، عبودیت ، توجه به یاد و ذکر خداوند را برای ما به همراه دارد و می بایست توجه ویژه ای به این مبانی و درس ها داشته باشیم‌ و در زندگی شخصی و کاری از آن‌ها بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=27403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.