تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

استقرار کامل تجهیزات مکانیکی و نیروها تا پایان امدادرسانی در امامزاد داوود/ بوستان جوانمردان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

  • کد خبر : 27247
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
اقتصاد کلان : شهردار منطقه ۲۲ از اعزام نیرو و تجهیزات خدمات شهری این منطقه در محدوده سیل زده امامزاده داود خبرداد و گفت: تا پایان امداد رسانی عوامل و تجهیزات حوزه خدمات شهری در این محدود سیل زده مستقر هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده امامزاده داود که در حریم این محدوده از شهر تهران قرار دارد؛ اظهار داشت:از همان ابتدای وقوع سیل در امامزاده داود همکارانم در ستاد بحران و عوامل حوزه خدمات شهری در منطقه امامزاده داود مستقر شدند و در ابتدا اقدام به بازگشایی مسیر کردند و سپس لایروبی محوطه امامزاده داود و رودخانه را آغاز کردند.

وی گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این شرایط جوی تا فردا در تهران ادامه دارد و با توجه به اینکه پایین دست رودخانه کن بوستان جوانمردان قرار دارد تا اطلاع ثانوی این بوستان تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در چند نقطه، مسیر تردد خودروها و مکان های گوناگون مورد تخریب قرار گرفته تقسیم فعالیت امداد رسانی در چند نقطه از همان ابتدای وقوع حادثه شکل گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: در بخشی از نقاط رانش زمین موجب مسدود شدن مسیر و ریزش کوه به روی خودروهای زایران و ساکنان بومی این منطقه شده که خودروهای سنگین اقدام به جابه جایی خاک و خودروهای متوقف شده کردند تا تردد خودرو های امدادی صورت گیرد.

شهردار منطقه تصریح کرد: خوشبختانه مسیر تردد خودروها بازگشایی شده است و لایروبی مسیر رودخانه و محوطه ها ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=27247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.