تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

بازدید دکتر انصاری نیک از کارگاه‌های متمرکز پتروشیمی بندرامام

  • کد خبر : 26976
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

روز دوشنبه سوم مردادماه سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از مدیران ستادی و تعمیراتی ، از کارگاه های متمرکز واقع در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد و با کارکنان این بخش به گفتگو پرداخت. در این بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تمامی تجهیزات و زیرساخت های تعمیراتی و ساخت قطعات را از نزدیک […]

روز دوشنبه سوم مردادماه سپهدار انصاری نیک مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از مدیران ستادی و تعمیراتی ، از کارگاه های متمرکز واقع در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد و با کارکنان این بخش به گفتگو پرداخت.

در این بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام تمامی تجهیزات و زیرساخت های تعمیراتی و ساخت قطعات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و ضمن شناسایی نقاط ضعف و‌ قوت ، دستور اجرای برنامه هایی در راستای ارتقاء سطح ظرفیت های موجود را ابلاغ کرد.

همچنین در طی این بازدید چالش ها و کمبودهایی که در مسیر تعمیرات و ساخت قطعات وجود دارد از سوی مدیران و کارشناسان منتقل شد و مدیرعامل با تاکید بر اهمیت این حوزه ، از بازدید و حضور مستمر در محل کارگاه‌ها خبر داد.

گفتنی است مقرر شد به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ها و زیرساخت های پتروشیمی بندرامام و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان و خودکفایی کشور ، فراخوانی جهت جذب و مشارکت شرکت های دانش بنیان جهت ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعتی بوسیله زیرساخت های پتروشیمی بندرامام منتشر شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=26976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.