تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
6
با حمايت سهامداران صورت گرفت:

دورخيز شتران براي پايداري تكميل زنجيره ارزش و اثر بخشي در بخش انرژي كشور

  • کد خبر : 26459
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
اقتصاد کلان : شتران 230 ريال سود به ازاي هرسهم براي سهام داران خود تقسيم و مابقي آن را به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه اي براي طرح ها و پروژه هاي شركت منظور نمود.

مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام شركت پالايش نفت تهران براي سال مالي منتهي به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ و فوق العاده با حضور بيش از ۵۹ درصد از نمايندگان صاحبان سهام شركت از ساعت ۸ صبح و نيز به صورت برخط (آنلاين) با رعايت پروتكل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا برگزار شد.
پس از اصلاح اساسنامه در مجمع عمومي فوق العاده، ارائه گزارش هيئت مديره توسط مديرعامل شركت پالايش نفت تهران در رابطه با عملكرد شركت در سال ۱۴۰۰ در دستور كار قرار گرفت.
در اين خصوص آرمان فر توضيحاتي كامل از شرايط موجود شركت و طرح ها و برنامه هاي آتي آن به سهامدران ارائه داد.
در ادامه و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني در خصوص صورت هاي مالي، صورت تغييرات در حقوق مالكانه و صورت جريان هاي نقدي براي سال مالي منتهي به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مورد تصويب قرار گرفت و مبلغ ۲۳۰ ريال به ازاي هر سهم به عنوان سود سهام، بين سهام داران تقسيم و باقي مانده آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه اي براي طرح ها و پروژه هاي شركت منظور گرديد. همچنين موسسه حسابرسي آزموده كاران به عنوان حسابرس و بازرس قانوني براي سال مالي منتهي به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تعيين و روزنامه هاي دنياي اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه هاي رسمي شركت معرفي گرديد.
اين در حالي است كه شركت پالايش نفت تهران با نگاه پايداري و تكميل زنجيره ارزش، پروژه هاي عظيمي نظير CCR، bottom up grading و احداث مزرعه ۵۰۰ مگا واتي انرژي خورشيدي و حركت به سمت پتروپالايشي شدن را در دست اقدام دارد كه بهره برداري از آن ها در آينده سود سرشاري براي سهامداران به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=26459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.