تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
5

شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

  • کد خبر : 25227
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

جلسه هفتگی شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد امروز با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، برخی اعضاء هیئت مدیره، مشاوران مدیرعامل و مدیران ستادی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد. در ابتدای این نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد گزارشی از […]

جلسه هفتگی شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد امروز با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق، برخی اعضاء هیئت مدیره، مشاوران مدیرعامل و مدیران ستادی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد گزارشی از روند مصوبات جلسات گذشته خواست و موارد مذکور را مورد بررسی قرار داد.

ایشان سپس با اشاره به اهداف کلان صندوق در راستای توسعه و بهبود خدمت رسانی به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، وظیفه تک تک کارکنان را در ارائه این خدمات خطیر و موثر عنوان کرد.

در ادامه جلسه اعضای شورای مدیران به فراخور موضوعات و مسئولیت ها، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

جلسه شورای مدیران صندوق قرض الحسنه شاهد، بصورت هفتگی با حضور مدیران ستادی و مدیریت شخص مدیرعامل بصورت منظم و منسجم در راستای بهبود ارائه خدمات و توسعه آن برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=25227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.