تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ 18 ربيع أول 1446 Saturday, 21 September , 2024
7

بازدید مدیر امور حراست بانک ایران زمین ، از شعب استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 24469
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش اقتصاد کلان ، علیرضا یارقلی مدیر امور حراست این بانک در این بازدیدها با تاکید بر نقش محوری حراست در جلوگیری از هر گونه مسئله حفاظتی به عنوان مشاوری امین و مورد اعتماد میتواند با شناسایی تهدیدات و آسیب ها و نقاط قوت و ضعف و ارائه اطلاعات به موقع نقش موثری در […]

به گزارش اقتصاد کلان ، علیرضا یارقلی مدیر امور حراست این بانک در این بازدیدها با تاکید بر نقش محوری حراست در جلوگیری از هر گونه مسئله حفاظتی به عنوان مشاوری امین و مورد اعتماد میتواند با شناسایی تهدیدات و آسیب ها و نقاط قوت و ضعف و ارائه اطلاعات به موقع نقش موثری در کاهش آسیب پذیری مجموعه داشته باشد.

یارقلی با اشاره اهمیت موضوع امنیت در بانکها اظهار داشت: بانکها امانت دار مشتریان هستند و رعایت اصول و مقررات امنیتی جزو لاینفک امور بانکی است.

وی افزود: ما در بازدیدهای دوره ای نکات امنیتی شعب را چه به لحاظ فیزیکی و سایر موارد بررسی می کنیم و موارد لازم را به همکاران شعبه منتقل می کنیم تا از مشکلات جلوگیری کنیم.

وی در پایان این بازدیدها از همکاران خواست تمامی نکات ایمنی را رعایت و در صورت برخورد با موارد حساس، موضوع را به مدیریت حراست بانک منتقل کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=24469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.