تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
4

آغاز تخلیه ۲۱۴ هزار تن گندم در بندر امام

  • کد خبر : 23576
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ هر یک از این سه کشتی که طی چند روز گذشته در بندر امام پهلوگیری کرده‌اند، حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده از سوی این شرکت هستند. بر اساس این گزارش، عملیات تخلیه محموله‌های گندم این سه کشتی با استفاده از دستگاه‌های مکنده […]

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ هر یک از این سه کشتی که طی چند روز گذشته در بندر امام پهلوگیری کرده‌اند، حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده از سوی این شرکت هستند.

بر اساس این گزارش، عملیات تخلیه محموله‌های گندم این سه کشتی با استفاده از دستگاه‌های مکنده انجام خواهد شد و محموله‌های گندم پس از تخلیه، بدون توقف و به صورت یک‌سره، بارگیری و بر اساس برنامه‌های حمل‌ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های مختلف ارسال می‌شوند.
گفتنی است، برای تأمین گندم مصرفی کشور و حفظ ذخایر راهبردی، گندم‌های خریداری شده از طریق بنادر مختلف، وارد کشور می‌شوند و از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم صرفاً از مبدأ بندر امام وارد کشور شده است و علاوه بر این، چندین کشتی غول‌پیکر حامل گندم نیز در آب‌های بین‌المللی به مقصد این بندر در حال حرکت هستند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=23576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.