تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
8

کسب رتبه نخست ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 23198
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اساس تهیه این گزارش در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبنی بر احصاء شاخص‌های كلیدی عملكرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها، شركت‌ها و موسسات تابعه و اندازه‌گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال است. گزارش ارزیابی […]

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اساس تهیه این گزارش در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبنی بر احصاء شاخص‌های كلیدی عملكرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها، شركت‌ها و موسسات تابعه و اندازه‌گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال است.

گزارش ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی وضعیت عملكرد، میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویكردهای شهرداری تهران و همچنین میزان تحقق اهداف كمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم تنظیم شده است.
این گزارش به دنبال ارزیابی روند ارتقای نظام پاسخگویی مالی و عملیاتی مناسب و به‌هنگام سازمان‌ها، شركت‌ها و موسسات تابعه شهرداری تهران به مبادی نظارتی تهیه شده است و یکی از مهم‌ترین اهداف آن، حفظ صیانت از خدمات مدیران و مجموعه‌های شهرداری تهران است تا نقاط قوت و قابل بهبود واحدها مشخص شود.
گفتنی است بر اساس اعلام نتایج اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، سازمان فاوا موفق به کسب عنوان «بسیار مطلوب» در این ارزیابی شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=23198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.