تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

حمایت مجلس از اقدامات و فعالیت های بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 22619
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
اقتصاد کلان : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دیدار با سرپرست بانک توسعه تعاون بر حمایت قوه مقننه از اقدامات و فعالیت های این بانک توسعه ای تاکید کرد.

سید احمد رسولی نژاد با بیان اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک ویژه است، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بخش تعاون،دردولت های نهم و دهم تعداد تعاونی ها مخصوصا تعاونی های تولیدی ،خدماتی و توزیعی بیش از دوبرابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۳۸۴ بخش تعاون در کشور مغفول مانده بود،گفت: با تشکیل بانک توسعه تعاون تقویت این بخش در اولویت قرار گرفت.
این نماینده مجلس تاکید کرد:یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، دولتمردان و بخش تعاون کشور موضوع «اشتغال» است. بانک توسعه تعاون اقدامات موثری در این بخش انجام داده است و می تواند بر توسعه فعالیت های اشتغال زای خود بیفزاید.
رسولی نژاد ادامه داد:در بخش تعاون اقدامات خوبی در گذشته انجام شده وامیدواریم با استقرار دولت جدید و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوان، فعال و جهادی و انقلابی و تغییر مدیریت در بانک توسعه تعاون این روند شدت بگیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: کمیسیون امور اجتماعی مجلس به صورت مشخص با وزارت تعاون ، کار و رفاه در ارتباط است. تعامل بین این کمیسیون با وزارت تعاون و فراکسیون می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. مجلس قطعا حامی بخش تعاون کشور است.
وی درباره موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون نیز تصریح کرد: دولت در قالب لایحه بودجه می تواند به این نیاز پاسخ دهد.مجلس نیز از موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون حمایت می کند.
رسولی نژاد درباره انتصاب مدیری جوان و از بدنه بانک توسعه تعاون نیز گفت:آقای شیخ حسینی را سال هاست که می شناسم.وی مراحل مدیریتی را به صورت پلکانی طی کرده است و شناخت و اشراف خوبی نسبت به بانک توسعه تعاون دارد. قطعا آینده درخشانی برای بانک توسعه تعاون با حضور این دست مدیران قابل تصور است . مجلس حامی مدیران جوان و توانمندی مثل شیخ حسینی است .

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=22619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.