تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

تشریح اقدامات انجام شده برای ایمنی نمایشگاه تهران

  • کد خبر : 22668
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

اقتصاد کلان : معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات انجام شده برای ایمنی نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات مدیریت بحران در نمایشگاه کتاب تهران اظهارکرد: […]

اقتصاد کلان : معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات انجام شده برای ایمنی نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات مدیریت بحران در نمایشگاه کتاب تهران اظهارکرد: با شروع سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وظیفه کمیته ایمنی و بهداشت از طریق کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران محول و بلافاصله دستورالعمل تشکیل کمیته ایمنی تدوین شد. کمیته ایمنی متشکل از سازمان‌های آتش‌نشانی، اورژانس، دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه HSE، مترو تهران و بهداشت محیط تشکیل جلسه دادند و پیش از آغاز نمایشگاه مانور ایمنی و سلامت را برگزار کردند.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ستاد مدیریت بحران ویژه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل برگزاری آن تشکیل شد. از وظایف این ستاد نظارت بر غرفه‌ها از نظر ایمنی و بهداشت بود. همچنین بازدید میدانی روزانه از غرفه‌ها، به خصوص غرفه‌های بهداشتی انجام شد و تذکر موارد ناایمنی و عدم رعایت نکات بهداشتی به غرفه‌داران مواد بهداشتی داده شد.
آرون با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با پتانسیل ۱۷۰ آتش‌نشان، ۱۰خودرو سنگین، ۸ خودرو سبک و ۸ موتورسیکلت در محل نمایشگاه مستقر بودند و موارد ایمنی نمایشگاه را پایش کردند، گفت:‌ اورژانس تهران نیز با استقرار ۳۰ تکنسین، دو اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و پنج دستگاه موتورلانس در محل نمایشگاه حاضر بود.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: هدف و ماموریت تشکیل این کمیته، ایجاد هماهنگی بین اعضاء جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و پاسخ به موقع در صورت وقوع حادثه بود که امیدواریم تا ساعات پایانی نمایشگاه شاهد حادثه‌ای

«سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ۲۱ تا پایان روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلی امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=22668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.