تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

نشست صمیمانه فرمانده سپاه ثارالله با مدیر امورشعب بانک ملی استان کرمان

  • کد خبر : 22417
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
اقتصادکلان : آقای عبدالله آبسواران مدیریت بانک ملی با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و در فضایی صمیمانه با یکدیگر گفتگو کردند.

در این دیدار ؛ سردار معروفی با اشاره به اینکه بانک به مفهوم عام آن یک موسسه مالی و خدماتی است ، این خصیصه را فرصتی ممتاز برای حمایت از آحاد جامعه و دستگیری از اقشار ضعیف ونیازمند دانست.

ایشان در ادامه افزود: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را نه تنها وقف ملت ایران بلکه وقف بشریت کرد ، بهترین صداق و الگو برای این مدعاست.

فرمانده سپاه ثارالله با تصریح بر اینکه استان کرمان ؛ یکی از ثروتمندترین استان های کشور است گفت: توسعه استان کرمان در گرو عزم جهادی همه نیروهاست و حل مسایل و مشکلات مهم استان همچون کمبود آب ؛ ضعف امکانات بهداشتی در نقاط محروم ، اشتغال خرد ، ازدواج جوانان و رفع معضل حاشیه نشینی جز در سایه مدیریت جهادی وانقلابی محقق نخواهد شد.

سردار معروفی ؛ سپاه را خدمتگزار جریان انقلابی عنوان کرده و گفت هرجا که مجاهدت و روحیه انقلابی پای در عرصه ی خدمت نهاده ، پیشرفت های قابل توجهی حاصل شده است.

ایشان با بیان اینکه امنیت وآرامش امروز ایران اسلامی ثمره خون سرخ شهیدان است ، خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران‌ بویژه فرزندان شاهد را رسالت اجتماعی همه دستگاه ها و موهبت و فرصتی الهی دانستند که نصیب مدیران انقلابی میشود.

در بخش دیگری از این دیدار ایشان ضمن تجلیل از شهدای استان هرمزگان ؛ پیوند آنها را با لشکر ۴۱ ثارالله پیوندی ناگسستنی دانسته و با ابراز خرسندی از حضور آقای آبسواران، (به عنوان برادر دو شهید) در استان کرمان گفت: سپاه همواره متعلق به خانواده شهدا ، و خانه دوم آنها است.

در ادامه این دیدار آقای آبسواران نیز ، با اشاره به اینکه سپاه فرزند خلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه عزت و آبروی کشور است ، فرصت خدمت در دیار سردار دلها را نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم توصیف وابراز امیدواری کرد که بتواند با تأسی به مکتب غنی شهید سلیمانی ؛ دین خود را به ایران اسلامی وخط سرخ شهدا بویژه این شهید بزرگوار ادا‌ نماید.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=22417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.