تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

توزیع ۱۶۰ هزار تن برنج و شکر با هدف حفظ آرامش بازار

  • کد خبر : 22233
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
اقتصاد کلان :مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۶۰ هزار تن شکر در کشور با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)؛ حجت براتعلی با اعلام خبر توزیع ۱۰۰ هزار تن برنج در سطح کشور گفت: ۱۰۰ هزار تن انواع برنج وارداتی و ۱۰۰ هزار تن شکر نیز در ایام ماه مبارک رمضان عرضه شد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۰ هزار تن روغن خام برای ثبات جریان تولید در کشور از مخازن ذخیره‌سازی متعلق به شرکت شرکت بازرگانی دولتی ایران، تحویل کارخانجات روغن نباتی شده است که این روند به صورت مستمر ادامه دارد.

براتعلی در مورد توزيع كالاي راهبردي شكر نیز گفت: توزیع شکر از اواخر سال گذشته در کشور آغاز شده است و مقدار عرضه این کالا در ایام عید و ماه مبارک رمضان به ۱۰۰ هزار تن رسید.

وی با اعلام اینکه مقدار تخصيص شکر در ايام ماه مبارك رمضان در بخش خانوار و صنف و صنعت، مجموعاً ۱۰۰ هزار تن بود، افزود: از ابتداي سال ‌جاری تاكنون،‌ حدود١٥٠ هزار تن شكر در كشور توزیع شده است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این شركت به عنوان متولي تأمين‌ ذخایر راهبردی كالاهای اساسي كشور، مطابق برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی نسبت به توزیع کالاهای اساسی با هدف حفظ آرامش بازار اقدام می‌کند.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=22233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.