تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

انتصاب سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

  • کد خبر : 22176
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۴۶
اقتصاد کلان : مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران طی حکمی پیمان ضیائی را به عنوان سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان در حکمی “پیمان ضیائی” را به عنوان”سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی ” منصوب کرد.
در بخشی از حکم صادره برای ضیایی آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی” سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران منصوب می شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور،حفظ منافع و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به شهروندان همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
پیمان ضیائی، سرپرست معاونت حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دارای تحصیلات کارشناسی روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبائی،کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و دکتری روانشناسی تربیتی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از جمله سوابق وی
می‌توان به مدیر اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه۲۲، قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ و قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ اشاره نمود.
پیش از این سعید شرف دوست مسئولیت این معاونت را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=22176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.