به گزارش اقتصادکلان به نقل از بیمه تجارت نو، در ایران نیز شرکتهای زیادی تلاش میکند تا به حمایت از ورزشکاران بپردازند، اما این شرکتها بعضاً به سراغ گروههای درجه یک یا ورزشهای پرطرفدار میروند و کمتر در این حوزه بهصورت حرفهای برخورد میکنند، چراکه هدف آنها حمایت از ورزش نیست بلکه تبلیغ صرف است.
به همین دلیل اغلب این حمایتها بیثمر بوده و ورزشکاران یا ورزش رشدی نمیکند، اما شرکتهایی هم هستند که بهصورت حرفهای و بهدوراز حاشیه، به دنبال حمایت از ورزش و ورزشکاران میپردازند.
شرکت بیمه تجارتنو در سالهای اخیر توانسته در عرصه حمایت از ورزش و ورزشکاران، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و از تیمها و ورزشکاران و حتی رشتههای ورزشی مختلفی حمایت کند.
بهعنوان نمونه، در سال ۹۸ شرکت حامی مالی شرکت فولاد مبارکه سپاهان شد. درحالیکه همه شرکتها به تیم مقابل و مشهور و پرطرفدار روی آورده بودند، اما بیمه تجارتنو به دوراز حواشی موجود از این تیم حمایت کرد. همچنین در سال ۹۹ شرکت در مازندران به حمایت از ورزش استانی پرداخت و از ورزشکاران این استان حمایت مالی شد.
در همین رابطه، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت، اخیراً طی مصاحبهای اعلام کرد که در نظر دارد که حمایت بیشتری از ورزش انجام داده و رشتههای مختلف و ورزشکاران مختلفی را پشتیبانی بیمه گری و حتی مالی کند.
علاوه بر این و در آخرین اقدام، بیمه تجارتنو با فدراسیون تکواندوی ایران همکاری را آغاز کرد.