تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

بیمه کوثر قهرمان رقابت‌ های تفنگ بادی جام مهر

  • کد خبر : 18626
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
اقتصاد کلان: در هشتمین دوره لیگ تیراندازی کارکنان ادارات دولتی و غیردولتی، شرکت بیمه کوثر در رشته تفنگ بادی صاحب عنوان نخست شد.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر، مرحله پایانی از رقابت‌های هشتمین دوره لیگ تیراندازی کارکنان ادارات دولتی و غیردولتی با نام «جام پژواک مهر» در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد.
ابوالفضل شهابی‌وش با اشاره به حضور موفق تیم شرکت بیمه کوثر در این مسابقات گفت: مرحله سوم و پایانی این رقابت‌ها با حضور ۲۲ تیم در رشته تفنگ بادی و ۳۳ تیم در رشته تپانچه بادی به صورت هم‌زمان در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی هیئت تیراندازی جنوب‌شرق تهران و ۱۱ استان دیگر، با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد که در نهایت تیم شرکت بیمه کوثر در نخستین حضور خود توانست در بخش تفنگ بادی به قهرمانی دست یابد.
وی سطح کیفی و کمی این دوره از رقابت‌ها را در سطح بالا و قابل قبول دانست و خاطرنشان‌کرد: تیم بیمه کوثر در این دوره از مسابقات با سه شرکت‌کننده در دو رده آقایان و بانوان حضور داشت که در نهایت منجربه افتخارآفرینی زهرا جمشیدی، سمانه چایانی و حامی یحیی شد.
مدیر اداری و پشتیبانی بیمه کوثر این عنوان ارزشمند را به همه همکاران شرکت تبریک گفت و افزود: امیدوارم با حمایت‌های اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بتوانیم ضمن تداوم و استمرار این فعالیت‌ها، با اتکا به توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه‌ای که در کارکنان شرکت هر روز در حال بروز و ظهور است برای توسعه آن برنامه‌ریزی کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.