تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

سرپرستی استان کرمان میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

  • کد خبر : 18550
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
اقتصادکلان : ابوالفضل آقادادی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از بخش‌های مختلف شرکت، این بار با سفر به استان کرمان از نزدیک با کارکنان، نمایندگان و برخی از ذی نفعان بیمه کوثر در این استان دیدار کرد.

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر به همراه تنی چند از معاونان و مدیران خود با حضور در محل سرپرستی استان کرمان، از بخش‌های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت و عملکرد بیمه کوثر در این استان قرار گرفت.

نشست هم‌اندیشی با نمایندگان استان یکی از برنامه‌های این سفر بود. مدیرعامل بیمه کوثر و هیئت همراه در این نشست، بی واسطه، دغدغه‌ها و سوالات شبکه فروش را شنیدند و در محیطی صمیمی به پاسخگویی، بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف پرداختند.

همچنین آقادادی به همراه معاونان و مدیرانی که وی را در این سفر همراهی می‌کردند با کارکنان سرپرستی کرمان به گفت‌وگو نشستند. در این جلسه دیدگاه‌ها، انتقادها و راهکارهای کارکنان شنیده شد و هیئت بازدیدکننده نیز مطالبی را در موضوعات مختلف با کارکنان در میان گذاشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مفهوم کوثر خیر کثیر است و بیمه کوثر با تکیه بر سلامت، صداقت و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود سعی در افزایش رضایت مشتریان از طریق معیارهای مختلفی همچون پاسخگویی، رضایت در پرداخت‌ها، رسیدگی دقیق به شکایات، ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان و سادگی و سرعت در فرآیندهای کاری دارد تا بتوانیم آرامش‌خاطر و رضایت را برای همه ذی‌نفعان که اصلی‌ترین سرمایه‌های بیمه کوثر هستند به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.