تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
12

افق اکباتان، یک فروشگاه درخشان در غرب پایتخت

  • کد خبر : 18577
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
اقتصاد کلان : فروشگاه رفاه افق اکباتان، شامگاه جمعه، دهم دی‌ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح گردید.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این فروشگاه فاخر که با خدمات نوین و متعدد خود، رفاه بیشتری را برای ساکنین شهرک اکباتان فراهم می‌آورد با حضور جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران و پرسنل رفاهی، مسئولان شهری و با حضور پرشور مشتریان همیشه وفادار رفاه آغاز به خدمت‌رسانی نمود.

در آیین افتتاحیه افق اکباتان، بخش‌های جذابی همچون: اجرای زنده موسیقی‌ سنتی استان‌های ایران توسط گروه‌های مختلف، اجرای کمدین محبوب حسن ریوندی، آتش بازی، عروسک گردانی و … به نمایش درآمد.

همچنین در حاشیه این آیین، جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از جناب آقای مهندس شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران تقدیر به عمل آورد و انتخاب شایسته ایشان به عنوان نفر دوم مرد سال خاورمیانه در صنعت خرده‌فروشی را تبریک گفت.

چرا رفاه افق اکباتان؟

آنچه رفاه افق اکباتان را تبدیل به یکی از بهترین فروشگاه‌های این منطقه می‌کند، وجود غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، بیکری ( نان ارگانیک، کیک و شیرینی )، سوپرمارکت، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات، کافی شاپ و ویژگی‌های دیگری مانند: محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی و پارکینگ اختصاصی می‌باشد..

این فروشگاه با دسترسی راحت، قیمت‌های پر تخفیف و ۱۷۰۰ متر مربع سطح فروش همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان مشتریان گرامی‌رفاه خواهد بود.

رفاه خدمت‌رسان مردم

گفتنی‌ است، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌ عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور با بیش از ۱۴۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با تامین‌کنندگان معتبر کالاهای ایرانی، در تلاش است در مسیر توسعه شتابان و در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه‌های مدرن و رشد فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در روزهای سخت کشور، با انگیزه، تلاش و توان مضاعف در خدمت هموطنان گرامی‌باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.