تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
14

تلاش برای بازگشت معتادین متجاهر به خانواده/ تسهیل‌گری برای انجام امور خیرین انجام می‌شود

  • کد خبر : 18580
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
اقتصادکلان : نهمین نشست دبیران مجامع خیرین برای ایجاد هماهنگی بیشتر جهت هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان رفاه، خدمت و مشارکت‌های اجتماعی، معاون رفاه و ارتقاء مشارکت‌های اجتماعی این سازمان و تعدادی از خیرین برگزار شد.

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، در این نشست در خصوص برنامه‌های شهرداری تهران جهت رفع آسیب‌های اجتماعی مباحثی مطرح شد.

ساماندهی معتادین متجاهر، اشتغال و بازگرداندن آن‌ها به خانواده و پس از آن ساماندهی کودکان کار، متکدیان و محرومین در برنامه‌های جدید شهرداری تهران قرار دارد و سازمان خدمات اجتماعی که متولی اصلی این حوزه‌ها در شهرداری تهران است، تلاش می‌کند برای انجام امورات خیرین تسهیل‌گری لازم را انجام دهد.

رویکرد جدید شهرداری تهران تلاش جهت رفع آسیب‌های اجتماعی با همراهی و همکاری نیروهای خیّر و جهادی ست. این افراد می‌توانند با کمک و تسهیل‌گری سازمان به اقدامات خود به‌طور جدی‌تر ادامه دهند تا آن‌ها و شهرداری تهران بتوانند از پتانسیل یکدیگر بیشتر استفاده کنند.

همچنین در پایان این جلسه برای تسهیل بیشتر کارهای خیرین ایجاد دبیرخانه در معاونت رفاه و و ارتقاء مشارکت‌های اجتماعی این سازمان و ارتقا سامانه سمات جهت پیشگیری از موازی کاری و ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان و خیرین پیشنهاد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.