تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10
جوان‌گرایی در وزارت کار

سرپرست معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

  • کد خبر : 18141
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
اقتصاد کلان : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «محمود کریمی بیرانوند» را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از اقتصاد جوان ، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمود کریمی بیرانوند را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد. کریمی متولد ۱۳۶۷ و تا مقطع دکتری اقتصاد نفت و گاز تحصیل کرده است. مشاور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه جهادگران کارآفرین و اقتصاد دانش بنیان، مدیر عاملی صندوق سرمایه گذاری نوید و دبیر مؤسسه رصام از جمله فعالیت‌های شغلی کریمی در گذشته است.

وی همکاری پژوهشی با موسسات معتبر علمی، مشاور حوزه اشتغال کمیته امداد، نائب رئیس قرارگاه رفاه مردم در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

کریمی پژوهشگر و فعال حوزه اقتصاد مقاومتی است که طراحی موکب اشتغال محرومان، عضویت در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، مدیر گروه اقتصاد نظری دانشکده مردمی اقتصاد مقاومتی و طراحی شبکه جارا (جبهه اقتصادی رسانه ای انقلاب اسلامی) از جمله اقدامات وی در این حوزه بوده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.