تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

فروش ۲هزارو۶۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در ۶ماهه نخست ۱۴۰۰

  • کد خبر : 18004
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
اقتصاد کلان : حق‌‌بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در 6ماه نخست 1400 با رشد 43درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و ترکیب مناسب پرتفوی، از 2هزارو600میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از 790میلیارد تومان افزایش فروش است.

به گزارش اقتصادکلان به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر برنامه‌ریزی و توسعه بیمه کوثر، با تلاش همکاران بخش‌های مختلف شرکت، خوشبختانه توانستیم ترکیب فروش ۸۳ درصدی رشته‌های غیرزندگی و ۱۷درصدی رشته‌ زندگی را در این مدت محقق کنیم.

محسن آصفی افزود: همچنین در طی این دوره ۶ماهه، رشته‌های مهندسی، باربری و مسئولیت هر کدام ‌به ‌ترتیب با افزایش فروش ۱۸۱، ۱۶۶ و ۱۰۲درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین رشد تولید حق‌بیمه را در میان سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه کوثر در ۶ ماهه نخست سال‌جاری، مبلغ یک‌هزارو۲۱۹میلیارد تومان خسارت پرداخته است، اظهارکرد: سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۶درصد و بیمه‌های زندگی ۱۴درصد از این خسارت‌ها بوده است. از سویی، با انتخاب ریسک‌های مناسب و کنترل خسارت، شاخص نسبت خسارت شرکت نیز در این مدت با کاهش یک واحدی از ۴۷٫۳درصد در ۶ماه نخست سال گذشته به ۴۶٫۵ درصد در نیمه اول سال ۱۴۰۰ کاهش یافت

لینک کوتاه : https://eghtesadkalan.ir/?p=18004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.